Prosimy zapoznać się z polityką prywatności dotyczącą korzystania z plików cookie na naszej stronie. Dalsze korzystanie ze strony internetowej jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na korzystanie z plików cookie zgodnie polityką prywatności OK Money.

Ekspresowe pożyczki od ręki w OK Money - pytania i odpowiedzi

PROCES APLIKACJI

Ile trwa podjęcie decyzji o przyznaniu pożyczki gotówkowej?

Decyzje są ekspresowe - wydawane natychmiast, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Aplikacja przez Internet jest zawsze bezpłatna. Wniosek składa się szybko i bezpiecznie, przez zaszyfrowane połączenie. Pieniądze przelewane są na Twoje konto w ciągu godziny, w czasie funkcjonowania Biura Obsługi Klienta, czyli od poniedziałku do piątku, między 8 a 18.

Na jaką kwotę może być udzielona pożyczka?

Pierwsza pożyczka może zostać przyznana w wysokości do 500 PLN. Druga do 800 PLN a kolejne do 3000 PLN. Jeżeli chcesz dowiedzieć sie więcej, kliknij tutaj.

W jakim terminie na mój rachunek bankowy zostanie przekazana wypłata pożyczki?

Jeżeli posiadasz rachunek bankowy w jednym z podanych przez nas tutaj banków i przejdziesz przez proces aplikacji, gotówka zostanie przekazana na Twoje konto od ręki, najpóźniej w ciągu godziny.

Jeżeli posiadasz konto w banku spoza naszej listy, gotówka zostanie przekazana w ciągu 1-3 dni.

Jakie warunki musi spełniać wnioskodawca, żeby przyznano mu pożyczkę chwilówkę?

OK Money może przyznać ekspresową pożyczkę osobie w wieku między 18 a 75 lat, która mieszka na stałe na terenie Polski, posiada dowód osobisty, numer PESEL i numer telefonu komórkowego, stałe i udokumentowane zatrudnienie oraz akceptuje warunki udzielenia pożyczki. Aplikujący nie może mieć też negatywnych wpisów w bazie BIK. O pożyczkę można ubiegać się poprzez wypełnienie formularza online lub wysłanie wiadomości SMS.

Ukończyłem aplikację i przelałem 1 grosz, co dalej?

Pożyczka wypłacana jest w ciągu 1 godziny od zaksięgowania 1 grosza na jednym z naszych kont. O wypłaceniu pożyczki informujemy w wiadomości SMS.

Dlaczego otrzymałem umowę na pocztę e-mail przed otrzymaniem pożyczki?

Umowa wysłana na adres e-mail w trakcie aplikowania o pożyczkę jest umową wysyłaną w celach informacyjnych. Dzięki temu klient ma możliwosć zapoznać się z treścią umowy przed jej podpisaniem oraz sprawdzić poprawność swoich danych.

Dlaczego muszę przelać 1 grosz (0,01 zł) na wasze konto?

Jest to wymóg niezbędny do tego, żeby potwierdzić tożsamość Klienta i upewnić się, że konto bankowe należy do niego. Po otrzymaniu 0,01 zł od Klienta przelewamy kwotę pożyczki na jego konto.

0,01 zł należy przekazać na rachunek należący do OK Money w tym samym banku, w którym masz otwarty rachunek, na który chcesz otrzymać pożyczkę. Jeżeli masz rachunek w innym banku, przekaż 1 grosz (0,01 zł) na rachunek należący do OK Money w banku Millenium.

0,01 zł wystarczy przelać tylko raz! Potem nie ma już takiej potrzeby, chyba, że Klient chce, żebyśmy przelali pieniądze na inne niż dotychczas konto bankowe.

Czy składanie wniosku o przyznanie pożyczki jest bezpieczne?

Ubieganie się o pożyczkę jest bardzo bezpieczne. Współpracujemy z polskimi bankami. Kładziemy również nacisk na bezpieczeństwo w sieci i jakość dostarczanych usług, zapewniając zaszyfrowane połączenia oraz respektując Ustawę o Ochronie Danych Osobowych. OK Money to zaufanie i bezpieczeństwo.

Dlaczego nie przyznano mi pożyczki gotówkowej?

Niestety, decyzja o przyznaniu pożyczki nie zawsze jest pozytywna. Najczęstsze przyczyny odrzucenia wniosku Klienta to:

  • Nie otrzymaliśmy kompletu informacji w złożonym wniosku.
  • Nieodpowiedni wiek wnioskodawcy.
  • Wnioskodawca nie spłacił poprzedniej pożyczki, przyznanej przez OK Money.
  • Wnioskodawca nie odesłał nam podpisanej umowy, którą otrzymał wraz z pierwszą pożyczką
  • Wnioskodawca ma negatywną historię kredytową w BIK.

OK Money działa w sposób odpowiedzialny, przyznając pożyczki jedynie osobom, których historia kredytowa nie pozostawia żadnych wątpliwości. W celu zwiększenia swoich szans na otrzymanie pożyczki, proszę dokładnie zapoznać się z warunkami.

Co się stanie, jeśli nie będę mógł spłacic pożyczki?

OK Money rozumie, że Twoja sytuacja życiowa może się zmieniać. Jeżeli tak jest w Twoim przypadku, skontaktuj się niezwłocznie z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem 58 881 01 02, a my zrobimy wszystko, aby Ci pomóc.

Pamiętaj jednak:

  • Nie pożyczaj pieniędzy, jeśli myślisz, że nie będziesz w stanie ich zwrócić.

  • Skontaktuj się z nami w celu uzyskania pomocy.

Pamiętaj, brak terminowej spłaty skutkuje naliczeniem dodatkowych opłat.  OK Money zastrzega sobie możliwość naliczenia odsetek za zwłokę w wysokości odsetek ustawowych oraz podjęcia działań mających na celu zwrot Pożyczki.

Za wysłanie każdego kolejnego wezwania do spłaty zostaną naliczone opłaty: 7,55 PLN , po upływie 7 dni kalendarzowych od  terminu spłaty Pożyczki, 7,55 PLN po upływie 21 dni kalendarzowych od  terminu spłaty Pożyczki, 11,60 PLN po upływie 30 dni kalendarzowych od  terminu spłaty Pożyczki.

Ponadto, w przypadku braku spłaty, 7 dni po upływie terminu spłaty obsługa Twojego zadłużenia zostanie przekazana do Działu Windykacji OK Money, z którym możesz skontaktować się pod numerem: 22 397 07 92 lub wysyłając wiadomość e-mail na adres: windykacja@okmoney.pl

Dlaczego wniosek został odrzucony z powodu BIK / BIG? Co to oznacza?

Jeżeli przy odrzuceniu wniosku pojawia się informacja o BIK / BIG, oznacza to, że pojawiły się negatywne wpisy w historii kredytowej osoby aplikującej. W celu uzyskania informacji na ten temat, należy skontaktować się z Biurem Informacji Kredytowej.

SPŁATA POŻYCZKI

Jak spłacić pożyczkę chwilówkę w OK Money?

Po otrzymaniu pożyczki Klient otrzymuje fakturę na adres domowy oraz/lub e-mail. Spłaty pożyczonej kwoty należy dokonać w terminie wyznaczonym na fakturze. Informacje niezbędne do spłaty pożyczki (kwota, numer konta) znajdują się na fakturze. Dotyczą one tylko Twojej, bieżącej pożyczki. W razie jakichkolwiek pytań i wątpliwości dotyczących spłaty, jak i samej faktury, prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

Czy mogę spłacić pożyczkę gotówkową przed wyznaczonym terminem?

Wszystkie pożyczki mogą być spłacone przed ostatecznym terminem, wyznaczonym na fakturze. Wczesna spłata zaciągniętej pożyczki jest możliwa i nie pociąga za sobą dodatkowych kosztów po stronie pożyczkobiorcy. W celu uzyskania informacji na temat uregulowania spłaty przed wyznaczonym terminem spłaty, proszę zapoznać się z warunkami zaciągnięcia pożyczki.

Spłaciłem dziś całą pożyczkę. Kiedy mogę ubiegać się o kolejną?

Ubieganie się o kolejną pożyczkę jest możliwe, gdy poprzednia została spłacona, a więc po otrzymaniu wadomości SMS z potwierdzeniem spłaty pożyczki. Spłaty należy dokonać na numer konta podany na fakturze pożyczki. Jeżeli masz konto w tym banku lub dokonasz wpłaty w placówce Millenium, pieniądze otrzymamy natychmiast, zaksięgowanie wpłaty z innego banku lub poczty może zająć 1-3 dni robocze.

Spłaciłem pożyczkę, dlaczego otrzymałem wiadomość SMS z przypomnieniem o spłacie?

Należy pamiętać, że okres księgowania przelewów między bankami trwa 1-3 dni, więc spłata mogła jeszcze nie zostać przez nas zarejestrowana. Jeżeli pożyczka została spłacona na poprawny numer konta o jej spłacie informujemy w wiadomości sms.

Spłaciłem pożyczkę na nieprawidłowe konto, co teraz?

Jeżeli spłata pożyczki została dokonana na numer konta, z którego pożyczka została wypłacona lub numer konta z faktury innej pożyczki branej wcześniej przez klienta, jej spłata zostanie odnotowana, natomiast należy się liczyć z wydłużonym okresem księgowania, o kolejne 1-3 dni.

PRZEDŁUŻENIE POŻYCZKI

Jak przedłużyć pożyczkę?

Aby przedłużyć pożyczkę, należy aplikować na naszej stronie używając przycisku "przedłuż swoją pożyczkę" znajdującego się na stronie głównej, a następnie uiścić opłatę za przedłużenie na numer konta podany na fakturze przedłużanej pożyczki. Jeżeli nie pamiętasz swojego hasła, masz możliwość otrzymania nowego hasła na numer telefonu podany w aplikacji. Aby przypomnieć hasło wejdź na https://secure.okmoney.pl/online/op/zaloguj i podaj swój adres e-mail.

Na jaki okres można przedłużyć pożyczkę?

Pożyczkę można przedłużyć na taki okres, na jaki została wzięta. Np. pożyczkę wziętą na 15 dni można przedłużyć o kolejne 15 dni.

Jaki jest koszt przedłużenia pożyczki?

Koszt przedłużenia pożyczki jest taki sam, jak wziętej pożyczki. Np. koszt pożyczki w wysokości 300 zł na okres 15 dni wynosi 81 zł, a więc opłata za przedłużenie również wynosi 81 zł.

Na jakie konto wpłacić opłatę za przedłużenie?

Opłatę za przedłużenie pożyczki należy wpłacić na numer konta podany na fakturze przedłużanej pożyczki.

POZOSTAŁE INFORMACJE

Czy można ubiegać się o więcej niż jedną pożyczkę gotówkową?

Jednorazowo można ubiegać się tylko o jedną pożyczkę. Jednak po odesłaniu podpisanej umowy i spłacie podjętej pożyczki ekspresowej można złożyć wniosek o przyznanie kolejnej.

Co podać w tytule przelewu?

W tytule przelewu 1 grosza, wysyłanego w celu weryfikacji danych, należy podać treść: „Akceptuję warunki umowy pożyczki OK Money Polska”.

Przy spłacie pożyczki, zgodnie z p. 5.5 Regulaminu, w tytule przelewu Pożyczkobiorca powinien podać następujące dane: imię, nazwisko, numer ewidencyjny PESEL oraz numer Pożyczki.

Jak uzyskać informacje na temat pożyczki?

W celu uzyskania informacji na temat pożyczki, pożyczkobiorca może zalogować się na naszej stronie internetowej i tam śledzić historię swoich pożyczek lub skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta telefonicznie lub przez e-mail, w wiadomości podając imię, nazwisko oraz numer PESEL.

Nie otrzymałem faktury / Zgubiłem fakturę z OK Money na spłatę pożyczki. Co zrobić?

Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zapomniałem hasła, co mam zrobić?

W celu ustalenia nowego hasła, należy wejść w zakładkę „Zaloguj” a następnie na dole pod napisem „Zaloguj” widnieje czerwony napis „Nie pamiętasz hasła”. Należy go nacisnąć i podać swój Adres e-mail (taki sam jak w aplikacji) a na nr. tel. podany w aplikacji przyjdzie SMS z nowym hasłem.

Nowe hasło służy do aplikacji internetowej, podczas której klient powinien zmienić otrzymane hasło na wybrane przez siebie. Hasło otrzymane z OK Money NIE służy do aplikowania przez SMS.

Jak zmienić lub dodać adres korespondencyjny?

Aby zmienić lub dodać adres należy zalogować się na naszej stronie internetowej i samemu edytować adres korespondencji lub skontaktować się z Biurem Obsługo Klienta telefonicznie lub wysyłając wiadomość e-mail z prośbą o zmianę adresu korespondencyjnego, w której należy podać imię, nazwisko oraz numer PESEL lub dodać adres podczas ponownej aplikacji.

Dlaczego rozmowy telefoniczne są nagrywane?

Wysoka jakość Obsługi Klienta i poufność oraz bezpieczeństwo danych, które otrzymujemy, są sprawą priorytetową dla OK Money. Nagrywamy rozmowy telefoniczne, żeby doskonalić poziom dostarczanych usług i mieć pewność, że nie istnieją żadne problemy w komunikacji między nami a Klientem. Jeśli chcieliby Państwo podzielić się swoimi uwagami, chętnie się z nimi zapoznamy. Będziemy wdzięczni za wysłanie e-maila na adres info@okmoney.pl lub wybranie odpowiedniego adresu z działu "Kontakt".

Czy udzielenie przeze mnie pełnomocnictwa jest bezpieczne?

Udzielenie pełnomocnictwa nie tworzy po Twojej stronie żadnego ryzyka zaciągania przez OK Money jakichkolwiek pożyczek w Twoim imieniu. Pełnomocnictwo bowiem jest udzielane jedynie do dokonania jednej czynności – podpisania Umowy pożyczki na warunkach wskazanych przez Ciebie we wniosku o pożyczkę.